LOGOWANIE DO SYSTEMU 
TO MÓJ DOM (IOK)

W trosce o najwyższą jakość świadczonych przez nas usług oraz o bezpieczeństwo danych dostępnych wyłącznie dla właścicieli lokali prosimy o naciśnięcie poniższego przycisku, który przeniesie Państwa do zabezpieczonej strony logowania Strefy Mieszkańca (ToMójDom):

TELEFONY ALARMOWE


112 Ogólnopolski Telefon Alarmowy

998 Straż pożarna
999 Pogotowie ratunkowe
997 Policja
986 Straż Miejska

992 Pogotowie Gazownicze
993 Pogotowie Ciepłownicze
994 Pogotowie Wodociągowe
991 Pogotowie Energetyczne

ZGŁOŚ USTERKĘ

Jak zgłosić usterkę? Prosimy o uzupełnienie i wysłanie poniższego formularza, po pozytywnej weryfikacji danych zgłoszeniowych, przekażemy Państwa zgłoszenie do realizacji.

Uwaga - zgłoszenie usterek wyłącznie ze zdjęciem