Jeżeli szukasz stabilnego zatrudnienia z perspektywą rozwoju, lubisz pracę z ludźmi, część czasu chcesz spędzić w biurze, a część w terenie, chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie i być członkiem profesjonalnego zespołu o wysokich standardach, ta oferta jest dla Ciebie.
Obecnie poszukujemy kandydatów do
pracy z obsługą nieruchomości na terenie Trójmiasta i okolic
Opis
stanowiska:
• bieżąca obsługa dedykowanych nieruchomości,
• wykonywanie rozliczeń za pomocą
specjalistycznego programu,
• koordynacja prawidłowego utrzymania technicznego nieruchomości,
• realizacja harmonogramów zadaniowych, m.in. w zakresie indywidualnej obsługi nieruchomości.
Wymagania:
• wykształcenie minimum średnie,
• znajomość tematyki nieruchomości z zakresu zarządzania, mile widziany
ukończony kurs zarządcy nieruchomości,
• znajomość obsługi pakietu MS Office,
• dyspozycyjność, kreatywność i pracowitość,
• umiejętność rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
• w początkowym etapie umowę zlecenie, następnie umowę o pracę,
• szkolenie z obsługi programu do zarządzania nieruchomościami,
• pracę pod nadzorem doświadczonego zarządcy nieruchomości,
• administrowanie ciekawymi nieruchomościami,
• perspektywę rozwoju i zdobycia doświadczenia w stabilnej branży.
Osoby
zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV przez formularz kontaktowy
Prosimy
o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych
Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922).”
Jeżeli masz doświadczenie w prowadzeniu książki obiektu i organizacji utrzymania technicznego nieruchomości, szukasz stabilnego zatrudnienia z perspektywą rozwoju, i chcesz być członkiem profesjonalnego zespołu o wysokich standardach, ta oferta jest dla Ciebie.
Obecnie poszukujemy kandydatów do
pracy z obsługą nieruchomości na terenie województwa pomorskiego i kujawsko-pomorskiego
Opis
stanowiska:
• prowadzenie książki obiektu w formie papierowej i cyfrowej,
• organizacja harmonogramu utrzymania technicznego i planu remontów nieruchomości,
• koordynacja wykonania kontroli okresowych i wdrożenia zaleceń pokontrolnych,
• realizacja harmonogramów zadaniowych.
Wymagania:
• wykształcenie minimum średnie,
• znajomość tematyki nieruchomości z branży nieruchomości i budowlanej
• znajomość obsługi pakietu MS Office,
• dyspozycyjność, kreatywność i pracowitość,
• umiejętność rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
• w początkowym etapie umowę zlecenie, następnie umowę o pracę,
• szkolenie z obsługi programu do prowadzenia cyfrowej książki obiektu,
• pracę pod nadzorem kierownika ds. technicznych,
• zarządzanie ciekawymi nieruchomościami,
• perspektywę rozwoju i zdobycia doświadczenia w stabilnej branży.
Osoby
zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV przez formularz kontaktowy
Prosimy
o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych
Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922).”